Tulipánból paprika, paprikából Jancsika, Jancsikából kiskirály, kiskirályból tulipán.

2011. január 17., hétfő

Hahó! Hé! Heló! ...

- Kiáltott fel Fr. - Kéne egy kis összefogás, egy kis fejösszedugás, felpörgés! Kéne egy kis segítség a házunk táján! Elfáradtam, kiapadtam, elszigetelődtem, plusz elősanyásodtam. Pedig rengeteg a dolog, és nem tűr halasztást. Akkor most részletezem is:

Nagyon régóta azon töröm a fejem, hogy hogy-mint kéne a Jancsit fejleszteni úgy, hogy az a leghatékonyabb legyen, de neki is élvezet legyen és nekünk is. Erre egyáltalán, de egyáltalán nem könnyű rájönni ugyanis. Nekünk legalábbis nem volt az. De most azt hiszem, megvilágosodtam.

4 megjegyzés:

  1. Kedves draga cellux tarsam Fruzsi anya!
    Nekem mar eszembe is jutott valami, amit keszithetnenk a Jancsinak es Miskanak is!
    Egy arnyek szinhazra gondoltam, amivel eloadhatnank egy-ket erdekes tortenetet, mondjuk ahogy irtad bogarakrol, es mivel az arnyek szinhaz elegge kontrasztos a fenyek miatt, talan a Jancsi is jobban latna.
    Kuldok egy kis animaciot amit itt keszitettunk az egyetemen csapatmunkaban. Persze az arnyekszinhaz kezzel mozgathato babukkal lenne....
    Na? Lehet kicsit katyvasz amit irtam, de csak azert mert nagyon le akartam irni neked :)
    itt a filmecske

    http://dl.dropbox.com/u/2416395/the_letter.mp4

    VálaszTörlés
  2. Jutak! ez valami szuper lenne! kb minen témához lehetne csinálni! 10 pontos ötlet! csak gyere haza!

    VálaszTörlés
  3. Szia Fruzsi, Südvénél olvastam rólatok. Lehet, hogy hasznos lenne, ha leírnád, hogy milyen fejlesztéseken stb... vesz részt Jancsi. (Vagy csak én voltam béna és nem találom?) Pl. azért, hogy az ötletelés során, ha nem muszáj, a spanyolviaszt ne találjuk fel. ;)

    Plusz megmutathatom a blogodat egy gyógypedagógus-pszichológus, korábban halmozottan sérült csecsemőkkel-kisgyerekekkel foglalkozó barátnőmnek? Amúgy neki a gyógypedagógián belül a mozgásfejlesztés a szakterülete. (Most épp GYED-en van a 3. kicsijével.)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Anyatünde! minden ötletnek örülök, fogok írni majd az eddigi fejlesztésekről, hátha hozzá tud tnni valaki

    VálaszTörlés